zondag 29 december 2013

Boeken

Met kerstmis was ik in Engeland bij mijn dochter. Het weer was vreselijk maar gelukkig hadden we geen last van de overstromingen. (We konden alleen niet meer met de trein naar het vliegveld want er reed niets meer door de problemen op het spoor en moesten daardoor een taxi nemen).
Omdat  het kleine mannetje heeft dat nog nooit gehoord heeft van uitslapen, waren we al voor 7 uur op om te beginnen het het uitpakken van de cadeautjes.
Het was leuk om het verraste gezicht van mijn kleinkind te zien


De gevulde sokken en het eten en drinken voor het rendier dat weg wat ...  het gebruikte servetje..... Hij bleef zich verbazen. 
Dit gaf voor mij weer leuke herinneringen toen mijn kinderen klein waren en ook zo verbaasd konden zijn.

Ook vierde ik daar nog een klein beetje mijn verjaardag en kreeg van mijn dochter 2 prachtige boeken. Ik had niet iets speciaals gevraagd


en zij had deze twee boeken voor mij gekocht. Het weavers idea book leek haar wel wat omdat ik verteld had dat ik een weefgetouw had gekocht en op de gok heeft ze precies dat boek gekocht wat voor mijn heddle loom geschikt is. 

Ook was ik zelf nog even de boekwinkel ingegaan en heb mijzelf ook een cadeautje gegeven 



In Engeland heb je toch altijd veel meer handwerkboeken dan in Nederland.
Wanneer zal dit toch ook hier komen ???

Groeten
Mieke 

2 opmerkingen:

  1. Mooie boeken ,ben benieuwd en ja misschien moeten we zelf eens een winkeltje beginnen ,,,,ha ha ,ziet er gezellig uit genieten van je kleinkind
    Tot later gr marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb jij prachtige boeken gekregen en gekocht! Daar kun je heel veel ideeën uit halen. Engeland is natuurlijk een veel groter land en de taal is een wereldtaal....
    Het is een beetje vreemd dat ik jouw berichten niet binnen krijg, hoewel ik wel volger ben....; moet af en toe maar eens kijken dan kan ik direct reageren: wel zo leuk.
    Wens je een heel fijn jaar toe: persoonlijk, maar ook creatief. Ik ga nu ook de eerdere berichten van je lezen.
    Groet, Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen