dinsdag 7 januari 2014

Goed begin 2014

Een beetje laat maar ik wens iedereen een gezond en creatief 2014.

Voor mij is het jaar iets anders begonnen omdat ik op 2 januari aan mijn rug werd geopereerd.
Ik dacht al liggend,
(ik mag de eerste paar weken alleen zittend eten)  van alles te kunnen doen maar dat valt tegen. 


Concentreren gaat nog niet daarom maar wat gaan punniken. In Engeland kocht ik met kerst een punnikklosje met spijkertjes. Hiermee werken gaat toch prettiger dan het klosje met de boogjes.


Alleen een koordje haken is ook zo saai en daarom heb ik er wat kralen ingepropt. 

Na wat uitproberen is het het mooiste als er balletjes van piepschuim oid van 1 cm ingaan. Nu nog op internet zoeken waar ik deze kan kopen. Grote maten heb ik wel gevonden maar nog niet van die kleintjes. Gelukkig heb ik tijd zat om te zoeken.

Alleen punniken is ook zo saai en daarom ben ik ook gaan haken. Wel een makkelijk patroon want ik ben niet zo goed in het lezen van haakpatronen.


Dit is een makkelijk patroon

Ik word steeds handiger dus wie weet wat ik allemaal nog kan doen tijdens deze periode.

Groeten
Mieke 



2 opmerkingen:

  1. Hi mieke hartstikke goed toch lekker bezig,op mijn blog zie je crochet along als je daar op drukt zie je het verhaal misschien nu ook iets voor jouw een dekentje haken ine
    Etappes kijk maar is. Sterkt gr marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wens je het allerbeste. Je wilt toch creatief bezig zijn en dan moet je iets verzinnen. Je hebt al heel wat gedaan. Je wordt er vast steeds handiger in om liggend iets te doen.
    Beterschap. Groet, Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen