woensdag 15 januari 2014

Vervolg haken

Langzaam maar zeker gaat het beter en ik word steeds handiger om liggend dingen te ondernemen.
Het blijft lastig omdat ik een nogal beweeglijk persoon ben die slecht niets kan doen maar het eind is in zicht dat ik weer meer mag gaan zitten en dan wordt alles weer een stuk makkelijk.
Om te lezen ontbreekt me nog de rust.
En dan snel mijn spinnenwiel weer gaan proberen ...

 Ik heb intussen wel de omslagdoek af.

Hij is superzacht en licht.

Ook ben ik begonnen met het haken van een beertje

Het materiaal is van zelfgesponnen en geverfde wol. Gedeeltelijk getwijnd met 1 witte met en groene draad en gedeeltelijk 2 groene draden.

Het was mijn eerste gehaakte knuffel. Ik weet niet of er meer komen want breien vind ik toch leuker.
Het was wel een leuk tijdverdrijf. 

Groeten
Mieke 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten