zondag 19 oktober 2014

vilten

Het is rustig op mijn blog en het lijkt alsof ik niets doe.
Dit klopt gelukkig niet.
Onlangs heb ik weer een sjaal gevilt.
Ik heb deze gemaakt voor de pure markt in Amsterdam waar ik  voor a.s. zondag 26 oktober een kraam gehuurd.


Ik heb een kant licht ingevilt waardoor aan de andere kant een heel 
leuk rimpeleffect kwam.
De stof is blauw aan de ene kant en groen aan de andere.

****
Afgelopen vrijdagavond zijn we weer bij elkaar geweest 
met onze spingroep en het was weer heel gezellig.


De fotos  zijn helaas wat donker (gemaakt met mijn telefoon)  Marloes
heeft hulp gekregen van een professionele spinner nl de kat des huizes.


Prettige zondag
Mieke 

2 opmerkingen:

  1. Lara is mijn spinmaatje haha. Zit ook nu weer op schoot te spinnen. SpinnerijAmsterdam was inderdaad weer gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen