zondag 27 november 2016

Eindelijk.

Lange tijd heb ik niets gepost. Dit betekend niet dat ik niets gedaan heb maar er is veel in mijn leven veranderd. Ik ben gestopt met werken en met vervroegd pensioen gegaan. Ik had een full-time baan en had ineens heel veel meer tijd wat ik moest gaan indelen.
.
Ik ben nu heel gelukkig met mijn keuze en geniet volop.
Ook heb ik niet stil gezeten en heb onlangs nog in opdracht alpaca gesponnen.

****

Ook heb ik prachtige batts gemaakt.


Dit zijn nog maar een paar kleuren.

Ik heb meer foto's gemaakt met mijn telefoon. Ik weet niet wat er gebeurt is, maar ik kan via mijn telefoon geen foto's meer oploaden. Of het komt door mijn nieuwe telefoon of er is iets veranderd in bloggerland.
Dit is iets wat ik de komende week verder ga uitzoeken zodat er meer foto's komen

****

Het streven is om nu een keer per week een berichtje te sturen.
Dus nu maar volhouden.

Prettige zondag
Mieke

1 opmerking: