zondag 18 december 2016


Goede morgen allen, 

Het was de afgelopen week een rustig weekje. Ik heb afgemaakt wat al heel lang lag en ik steeds weer tegenkwam. 


 De voor en achterkant van een kussen. Ik heb heel lang bedacht hoe ik de achterkant zou afwerken. Het is uiteindelijk een blinde rits geworden. Dit is toch het mooist. De voorkant is een weefwerk. Het moest een omslagdoek worden maar het ene zwart is andere niet al leek het op de klos wel zo.  Ik kwam niet verder dan ruim 1 meter.
Dit heb ik daarna maar doormidden geknipt en zie daar, een heel leuk kussen.

***
Ook nog een stola afgemaakt. Deze is gehaakt met in grijs en zwart verlopende tinten.

****

Onlangs heb ik een heel klein weefraampje gekocht. Lekker handzaam. Het plan is om dit te gebruiken om kleine weefwerkjes te maken. 


***



A.s. woensdag sta ik samen met mijn spingroep en de breigroep uit de pijp op deze markt. We staan binnen gelukkig.
Er staan extra spinnenwielen en er is een grote breitafel. Iedereen die zin heeft kan dan aanschuiven.
Het beloofd heel gezellig te worden.











Prettige zondag een een goede week.

2 opmerkingen:

  1. mooie sjaal en dat weefraampje erg leuk maar wat maak je nou ??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil dit gebruiken voor kleine proefjes en kijken of ik er broches oid van kan maken.

      Verwijderen