zondag 8 januari 2017

Goede morgen allen,

De eerste week van het nieuwe jaar zit er alweer op, de kerstspullen zijn weer opgeruimd en we gaan weer over tot de orde van de dag. 
De feestdagen zijn leuk maar het is voor mij ook prima als het weer voorbij is.

***


Het is altijd leuk om kleine sokjes te maken. Ik heb vaak een klein tasje mee met wat sokkenwol en pennen. Ook kan ik dit dan gemakkelijk meenemen als handbagage in het vliegtuig. Praktisch als je toch regelmatig naar je dochter vliegt.

***

 De babydeken is klaar.  Weer wat afgerond.













Ik ben begonnen met het spinnen van vlas. Het valt me alles mee hoe het gaat.


Ik denk dat ik het ga twijnen met witte mohair.  Het wordt dan ongeveer 200 gram. 
Verven is niet meer mogelijk. Dit had ik voor het spinnen moeten doen omdat ze beiden een ander verfbad nodig hebben.
Ik denk dat ik er een witte sjaal/omslagdoek van ga maken.
Wordt vervolgd.

***
Prettige zondag en een goede week

Mieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten