maandag 18 december 2017

Dag Allen,

De kerstboom is neergezet en mijn man heeft veel leuke kerststukjes gemaak.
Het kerstfeest kan beginnen.
Wel vreemd dit jaar. 
Jarenlang vier je kerst met vertrouwde mensen om je heen.
Ging ik altijd in twee verschillende kerkdiensten zingen.
Daarna naar mijn ouders.
Nu is alles anders. 
Ik ben verhuisd en heb nog geen kerk en koor gevonden en zijn mijn ouders er niet meer..

***

Deze week heb ik een sjaal afgemaakt.
Dit is handgesponnen mohair en geverfd met landscape verf.





Lekker warm.
De steek die ik gebruikt heb is heel simpel.
4 naalden recht.
1 naald luie wijven steek.
Dit gaf een kant achtig effect.
















Ook ben ik een nieuw project begonnen.

Rolags gemaakt van een mix van mohair, zijde, merino en wensleydale wol.
Dit alles in verschillende tinten blauw.

Hiermee wil ik dan eerst gaan spinnen en dan gaan weven.



Ik houd jullie op de hoogte van de vorderingen.




Prettige week.

Mieke 




I



Geen opmerkingen:

Een reactie posten